Floraria Bloom Brasov, Strada 13 Decembrie nr. 86 bloomfloryst@yahoo.com 0759 788874, 0727 868081

Termeni si conditii

Termeni si conditii

TERMENII SI CONDITIILE UTILIZARII WEBSITEULUI FLORARIABLOOMBRASOV.RO

1. Prevederi generale

Site-ul www.florariabloombrasov.ro, numit in continuare Websiteul, este operat de catre YST FLOWERS DECOR SRL, cu sediul social in str. Harmanului 104, loc. Brasov, jud. Brasov.

Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos.

Recomandam citirea cu atentie a acestora. Floraria Bloom isi rezerva dreptul de a amenda Termenii si Conditiile atunci cand este necesar conform prevederilor legale sau ca urmare a modificarilor aduse Website-ului sau in alt mod in care Floraria Bloom considera necesar. Floraria Bloom va va informa in privinta modificarilor si a datei la care acestea intra in vigoare, in special prin publicarea unei notificari pe Website. Cea mai recenta versiune poate fi gasita accesand aceasta pagina, numita “Termeni si conditii”.

Accesarea Websiteului nostru presupune acceptarea in intregime a Termenilor si conditiilor utilizarii website-ului. De asemenea, plasarea unei comenzi presupune acordul dumneavoastra cu privire la termenii si conditiile generale aplicabile vanzarilor de produse de catre societatea Floraria Bloom prin intermediul site-ului florariabloombrasov.ro, asa cum sunt prezentate in prezentul document.

Floraria Bloom garanteaza utilizatorului acces limitat, in interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul nostru si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral Website-ul, de a reproduce partial sau integral Website-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata Website-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau contrare intereselor noastre, fara acordul prealabil scris al acesteia.

Dreptul de a crea o legatura catre Website este limitat, neexclusiv si revocabil, si este acordat atat timp cat nu aduce atingere Website-ului sau oricaruia dintre partenerii nostri si numai dupa obtinerea in scris sau prin email a acordului nostru.

2. Dreptul de autor al Furnizorului asupra informatiilor publicate pe Website

Intregul continut al Website-ului – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica si alte date – este proprietatea Furnizorului si este aparat de legislatia aplicabila, inclusiv insa fara a se limita la Legea nr. 8/1996. Folosirea fara acordul Furnizorul a oricaror elemente enumerate mai sus, contrar prevederilor leale aplicabile, atrage raspunderea conform legislatiei in vigoare. Utilizarea Website-ului poate fi facuta numai in limitele metionate in prezentul document si conform legislatiei aplicabile.

3. Utilizarea Website-ului

Furnizorul nu ofera nici o garantie, in mod expres, nici implicit, in ceea ce priveste inclusiv, dar fara limitare la, functionarea acestui site, informatia, corectitudinea descrierilor, actualizarea continutului, produsele de pe Website precum si potrivirea lor pentru un anumit scop. Utilizatorii sunt de acord in mod expres ca folosirea acestui site si cumpararea produselor sau serviciilor conexe se face pe propriul risc. Imaginile publicate pe site sunt cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imaginile prezentate in orice mod (culoare, accesorii, aspect, etc.).
Anumite aspecte ale continutului Website-ului nostru (texte, descrieri ale produselor, caracteristici tehnice, elemente de creatie florala, imagini, simboluri) poate fi alcatuit colaborand si cu reprezentantii producatorilor.

Furnizorul si partenerii sai isi rezerva dreptul sa modifice specificatiile tehnice ale produselor fara o notificare prealabila.

Floraria Bloom nu acorda garantie pentru utilizarea Website-ului, neputand garanta ca prin conexiunea utilizata, utilizatorul nu va fi expus virusilor. De asemenea, Floraria Bloom nu este responsabil de utilizarea oricaror hyperlinkuri catre alte site-uri web si nici pentru continutul acestora.

4. Plasarea unei comenzi

Clientul poate efectua comenzi pe Website, prin adaugarea bunurilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un bun este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui bun in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a bunului.

Prin finalizarea comenzii clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii.

O comanda poate fi plasata pe site si in cazul in care nu aveti un cont activat. Pentru comanda unui produs, aveti obligatia de a furniza datele necesare (nume, prenume, adresa, numar de telefon, adresa de email etc), acestea fiind folosite pentru facturare si livrare. Refuzul de a oferi datele necesare prelucrarii comenzii duce la imposibilitatea onorarii acesteia.

Prin finalizarea comenzii, va exprimati acordul implicit ca un reprezentant Floraria Bloom sa va contacteze prin orice mijloc disponibil (e-mail/telefon/whatsapp) pentru confirmarea si prelucrarea comenzii. Confirmarea privind livrarea produselor comandate se va realiza in termen de cel mult 24 ore, in masura in care este posibil, de la inregistrarea comenzii pe site.

Pentru motive justificate Floraria Bloom isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul unui client in vederea efectuarii unei comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii clientului pe Website, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel. In oricare dintre aceste cazuri, clientul se poate adresa unui reprezentant Floraria Bloom, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

Floraria Bloom poate anula comanda efectuata de catre client, in urma unei notificari prealabile adresate clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

  • neacceptarea de catre banca emitenta a cardului clientului, a tranzactiei, in cazul platii online;
  • invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Floraria Bloom, in cazul platii online;
  • datele furnizate de catre client, pe Website sunt incomplete si/sau incorecte.

5. Produsele si serviciile oferite de Furnizor pe Website-ul Floraria Bloom, politica de preturi

Produsele comercializate prin intermediul Website-ului nostru sunt conform specificatiilor descrise pe Website sau sunt intocmite la comanda clientului si in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala (cu exceptia cazului in care factura fiscala a fost pusa la dispozitia clientului anterior, prin alte mijloace, conform celor descrise mai jos).

Produsele si serviciile sunt oferite in conditiile respectarii prevederilor prezentului document si in limita stocului disponibil. Din acest motiv Furnizorul isi asuma dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs nu se mai regaseste in oferta curenta sau daca nu poate fi pus la dispozitie de un alt furnizor ori nu este disponibil.

Toate preturile aferente produselor comercializate prin intermediul Websiteului sunt exprimate in RON.

Preturile prezentate nu includ cheltuielile de livrare, in afara cazului in care se specifica in mod expres pe site. Pretul de achizitie tiparit pe factura va fi acelasi cu cel stabilit de consultantul de vanzari in momentul confirmarii comenzii ca fiind comanda ferma, sau, in cazul comenzilor cu plata online direct cu cardul acest pret va fi cel publicat pe site la momentul achizitiei.

Pot aparea situatii in care Floraria Bloom este nevoita sa refuze o comanda. In aceste situatii se va anula sau rambursa plata respectivei comenzi prin aceeasi metoda de plata folosita de client.

Pentru motive justificate, Furnizorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea bunurilor din comanda. Daca modifica cantitatea de bunuri din comanda va anunta clientului la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia furnizorului la efectuarea comenzii si va returna suma achitata.

Toate preturile afisate pe Website includ toate taxele.

Floraria Bloom poate publica pe Website informatii despre promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Floraria Bloom are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

In cazul platilor online Furnizorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai clientul.

Toate informatiile folosite pentru descrierea bunurilor disponibile pe Website (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Furnizorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

In cazul in care nu exista in stoc sau calitatea florilor primite de la furnizorii nostri nu este la standardele cerute de noi, ne rezervam dreptul de a schimba respectivul sortiment cu unul echivalent ca stil si de aceeasi valoare sau mai mare. Daca schimbarea este majora, vom incerca sa va contactam pentru acord.

Plantele de suport (frunze, verdeata) si vasele pot fi schimbate fara instiintare anterioara avand in vedere ca ceea ce este afisat pe site este cu titlu de prezentare.
Daca nu reusim sa va contactam prin canalele folosite in comunicarea anterioara cu dumneavoastra, va trebui sa consideram ca avem acordul dumneavoastra implicit.

6. Plata produselor

Online cu card bancar prin Netopia (Visa/Maestro/Mastercard).

In cazul optiunii de plata “Online prin card bancar” veti fi redirectionat catre pagina securizata a procesatorului de plati unde veti completa un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra.

– Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului “3-D Secure” dezvoltat de organizatiile de carduri Visa/MasterCard si care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca al celor realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

– “3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului virtual.

7. Livrarea produselor

Transportul in Brasov sau in alte localitati urmeaza sa fie anuntat pentru fiecare comanda in parte.

Termenul de livrare al produselor este cuprins intre 4-6 ore de la confirmarea comenzii de catre Floraria Bloom pentru comenzi plasate si achitate pana in ora 17:00 de Luni pana Vineri, si 24 – 48 ore de la confirmarea comenzii de catre Floraria Bloom pentru comenzi plasate si achitate pana in ora 17:00 in zilele de weekend/ sarbatori legale. Termenul aproximativ de livrare va fi anuntat ulterior fiecarei comenzi. Floraria Bloom nu isi asuma raspunderea pentru intarzierile datorate urmatoarelor : situatii/circumstante independente de vointa noastra: blocaje rutiere (caderi de copaci, stanci, accidente), surpari de teren, caderi de poduri, astupari de tunele montane, deraierea trenurilor in apropierea soselei, blocari naturale, greve neautorizate, revolte spontane regionale, conditii meteorologice nefavorabile bunei desfasurari a itinerariului propus; cauze naturale: seisme, epidemii, cataclisme, furtuni devastatoare, tornade, incendii naturale, inundatii, deversari de fluvii, parasiri de albii etc.; cauze umane: starea de razboi, starea de asediu, stare de urgenta, stare de alerta, etatizarea fortata (trecerea in proprietatea statului), revolutii, revolte populare etc).

Va rugam sa luati in calcul orele obisnuite pentru livrare, respectiv intervalul 10-20, atunci cand stabiliti adresa pentru livrare (acasa, la serviciu), iar pentru comenzi mai mari de 500 lei se pot face livrari si dupa ora 20.

Orele de livrare mentionate sau solicitate de catre clienti sunt orientative si facem eforturi sa le respectam, insa nu reprezinta o obligatie contractuala. Intervalul orar comunicat de client catre un reprezentant al Florariei Bloom nu reprezinta un angajament contractual.

Costurile de livrare sunt:
– GRATUIT pentru comenzile cu valoare de minim 99 lei, care se livreaza in Municipiul Brasov si Sanpetru.

Costurile de livrare se calculeaza in functie de distanta fata de Municipiul Brasov.

Floraria Bloom isi rezerva dreptul de a modifica tarifele de livrare, clientul fiind in orice caz informat la data plasarii comenzii de costul total al livrarii.

In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, el va fi contactat telefonic de catre un reprezentant al Florariei Bloom.

Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna. Factura va fi transmisa clientului la data livrarii. Prin trimiterea comenzii, va exprimati acordul de a primi factura in format electronic, prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in comanda.

Furnizorul isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de Furnizor care includ: incendii, explozii,  inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora/caz fortuit sau situatii independente de culpa Furnizorului (intarzieri ale firmei de curierat, lipsa pe stoc a produselor etc.) conform reglementarilor aplicabile.

Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de Furnizor fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de Furnizor de la acest client.

Anumite livrari pot si amanates au chiar anulate in conditii de forta majora/ in perioade foarte aglomerate tip 14 Februarie, 1 Martie, 8 Martei, Paste, Craciun.

8. Garantia produselor

Pentru produsele si serviciile care se afla sub controlul nostru va oferim garantia rambursarii totale a platii sau oferirea unor vouchere cadou in contravaloare daca:

  • Nu s-a facut livrarea la data agreata cu dumneavoastra din motive care au tinut strict de noi;
  • Livrarea a intarziat la data agreata din culpa noastra;
  • Produsele primite de destinatar au fost deteriorate. Va putem rambursa plata in conditiile returnarii produsului deteriorate, daca acesta poate fi returnat, conform prezentei politici si a reglementarilor aplicabile. Pentru ca garantia sa opereze in aceasta situatie este necesar ca, la momentul livrarii sa prezentati defectele si sa returnati produsului;
  • Nu putem sa onoram comanda dumneavoastra din motive ce tin de noi, va vom returna banii;
  • A fost livrat produsul gresit. O sa va rugam sa ne semnalati greseala, iar noi vom retrimite comanda dumneavoastra.

9. Anularea sau schimbarea comenzii de catre client

Va puteti razgandi in legatura cu comanda plasata cu minim 48 ore inainte de ziua livrarii. Anularea comenzii se va face prin telefon la 0759788874 sau in scris la admin@florariabloombrasov.ro

Daca o anumita comanda a fost deja transmisa in productie atunci ea nu mai poate fi anulata sau schimbata. Vom face tot ce este posibil sa ajustam nevoile dumneavoastra, insa este posibil ca orice schimbare dupa plasarea comenzii sa genereze costuri aditionale.

Intotdeauna incercam sa acomodam orice cerinta de ultim moment, insa nu putem garanta decat schimbarile transmise cu 48 ore inaintea livrarii.

In cazul in care, aceasta comanda a fost deja achitata, iar clientul o anuleaza cu mai putin de 48 de ore inaintea datei de livrare, compania va returna clientului doar 50% din contravaloarea comenzii (la solicitarea acestuia). In cazul unei anulari cu minim 48 de ore inaintea datei de livrare, contravaloarea comenzii va fi inapoiata in totalitate, in termen de 14 zile de la receptionarea solicitarii in scris

Pentru comenzile ce depasesc 1000 ron ne rezervam dreptul de a solicita un avans ce consta in 20-30% din valoarea comenzii.

Va rugam de asemenea sa luati in considerare ca in perioadele cu comenzi intense (Craciun, 1-8 martie, Sf Valentin etc) nu garantam posibilitatea de a anula comenzile in mai putin de 48 ore pana la data livrarii.

10. Riscuri livrare

In cazul in care persoana mentionata ca si destinatara in comanda dvs nu este gasita la adresa / este acces restrictionat in locatie, curierii companiei noastre pot lasa pachetele / produsele comandate la terte persoane, urmand ca persoana ce a ridicat coletul sa mentioneze pe fisa de livrare numele complet si semnatura, pentru a putea fi identificata. In aceste conditii comanda dvs este considerata livrata. In cazul refuzului de primire, Floraria Bloom nu isi asuma nici o raspundere cu privire la starea bunurilor perisabile livrate si nu asigura in niciun fel returnarea partiala sau integrala a contravalorii comenzii. Floraria Bloom va face toate demersurile necesare pentru a comunica catre client situatia ce ia nastere in urma refuzului de primire al comenzii de catre destinatar in vederea solutionarii acestia in masura posibilitatilor.

Destinatarul coletului poate fi contactat telefonic inaintea livrarii, pentru stabilirea traseului de distributie. Destinatarului nu i se va comunica in avans ce anume urmeaza sa primeasca, folosindu-se termenul general de „colet”.

Floraria Bloom nu isi asuma nicio obligatie daca livrarea nu poate fi efectuata datorita informatiilor de livrare eronate, refuzului de primire din partea destinatarului sau daca destinatarul nu poate fi contactat la datele furnizate de catre client, situatii de vreme extreme, acces limitat la adresa, perioade foarte algomerate tip 14 februarie, 1 martie, 8 martie, Paste, Craciun etc. Expedierea comenzii in cauza se poate redirectiona contra cost in o noua locatie cu livrare in termen de 48 de ore. Nu poate fi considerata nelivrata sau „livrare neconforma” o comanda aflata intr-o astfel de situatie.

Ne angajam sa oferim in cel mai scurt timp detaliile referitoare la statusul unei livrari clientilor nostri atunci cand ne sunt solicitate si sa facem tot ce este posibil pentru a facilita livrarea comenzilor.

11. Returnare produse

Produsele neperisabile se pot returna in termen de 14 zile calendaristice de la primire (in cadrul fiecarui produs este mentionat daca este perisabil sau neperisabil);

Produsele perisabile nu se pot returna conform OUG 34/2014. Produse perisabile se considera: flori naturale taiate, flori naturale conservate/criogenat, flori in ghiveci / plante, produsele alimentare;

Produsele neperisabile se returneaza continand toate partile / elementele / accesoriile initiale si in starea in carea erau inainte de livrare;

Returnarea se face prin trimiterea produselor la adresa noastra ( Str. 13 Decembrie 86, Brasov, 500146) prin orice curier rapid, costul fiind suportat de catre Floraria Bloom.

In colet se vor afla toate documentele primite initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor retuna banii.

Suma platita va fi rambursata integral, in 14 zile calendaristice de la primirea deciziei de returnare si de acceptare a denuntarii contractului din partea Floraria Bloom.

Clientul va primi suma achitata, insa nu va avea dreptul si la alte despagubiri.

12. Calitatea serviciilor de hosting, link-urile catre alte site-uri, erori de functionare

Site-ul Floraria Bloom este gazduit de serverele unei terte firme. Furnizorul nu va putea fi tinut responsabil pentru eventualele erori aparute pe Website indiferent de motivele aparitiei lor, acestea incluzand modificari ale site-ului, setari sau actualizari. Furnizorul nu va putea fi tinut raspunzator pentru erorile aparute datorita folosirii anumitor browsere pentru vizitarea Website-ului Florariei Bloom. Furnizorul nu raspunde de continutul, calitatea sau natura site-urilor terte la care se ajunge prin legaturi de pe Website-ul Florariei Bloom, raspunderea integrala fiind in aceasta situatie a proprietarilor site-urilor in cauza.

13. Abonarea si dezabonarea la newsletter

Abonare si dezabonarea la newsletterul site-ului nostru este gratuita, voluntara si implica acceptarea termenilor de utilizare. Mesajele trimise nu sunt nesolicitate si oricand va puteti dezabona urmand instructiunile din subsolul fiecarui email. Utilizarea newsletterului se face in aceleasi conditii de limitare a raspunderii din punctul de vedere al continutului precum se autorizeaza si folosirea Website-ului, in conditiile prevazute de prezentul document si conform Politicii de Confidentialitate adoptata de Floraria Bloom. Furnizorul detine toate drepturile asupra continutului newsletterului trimis catre abonati in aceleasi conditii ca si pentru informatiile publicate pe Website, in concordanta cu prevederile acestui document.

Abonatii newsletter-ului Floraria Bloom  pot retrimite aceste comunicari comerciale si altor persoane, pe raspunderea lor si in conditiile in care nu au modificat nici structura, nici continutul mesajelor respective. Persoanele care au primit de la abonatii newsletter-ului Floraria Bloom mesajele comerciale, se considera ca au fost informate in prealabil de catre abonati despre prevederile prezentului document. In acest context, Furnizorul nu poate fi tinut raspunzator sub nici o forma de actiunile abonatilor sai.

Furnizorul isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul oricarui abonat la newsletter, daca Furnizorul are orice fel de motive pentru a crede ca abonatul respectiv nu respecta prevederile prezentului document.

14. Politica de confidentialitate

Sunt situatii in care este extrem de important sa luam legatura cu dumneavoastra pentru a va oferi comanda dorita. De aceea va rugam ca datele oferite pentru facturare sa fie actuale si corecte.
Pretuim discretia si increderea acordata si va asiguram ca nu inchiriem sau vindem bazele noastre de date! Pentru mai multe detalii va invitam sa consultati politica noastra de securitate a datelor accesibila aici.

Totodata, va rugam sa consultati Politica noastra de Cookies, accebila aici pentru mai multe informatii privind modul in care prelucram aceste informatii.

15. Stocarea, durata prelucrarii si securitatea datelor dvs

Datele personale ale utilizatorilor Websiteului sunt stocate si prelucrate pe calculatoarele Florariei Bloom, localizate in Romania. Floraria Bloom isi rezerva dreptul de a localiza serverele si computerele sale in alte tari din Uniunea Europeana.

Datele personale ale utilizatorilor Websiteului vor fi pastrate de Floraria Bloom pentru intreaga perioada necesara pentru a raspunde solicitarilor utilizatorilor sau executarea serviciilor. Ulterior acestei perioade, Floraria Bloom isi rezerva dreptul de a retine datele personale, in situatia in care sunt necesare in vederea indeplinirii obligatiilor sale legale sau in vederea apararii unor drepturi in instanta.

Toate datele oferite sunt securizate. Floraria Bloom nu poate garanta securitatea datelor personale atunci cand acestea sunt transmise prin internet si prin intermediul serverelor care nu sunt controlate de noi. Orice transmisii online de date sunt realizate de utilizatori pe propriul risc. Florysta poate lua masuri pentru asigurarea securitatii si confidentialitatii datelor transmise doar ulterior primirii si stocarii acestora in sistemele noastre.

Dumneavoastra aveti dreptul sa ne solicitati stergerea datelor dvs din evidentele noastre, oricand doriti printr-o solicitare la adresa de mail admin@florariabloombrasov.ro.

Daca doriti si alte informatii cu referire la datele dvs personale si modul lor de folosinta in platformele noastre, va invitam sa ne scrieti un mail si veti primi in cel mai scurt timp o solutie la solicitarea dumneavoastra.

16. Contact

Pentru orice informatii referitoare a Website sau orice solicitare/neclaritate ne puteti scrie la admin@florariabloombrasov.ro

17. Dispozitii finale

Pentru orice alta problema cauzata de produsele si serviciile prezentate pe Floraria Bloom va rugam sa va adresati pentru solutionarea pe cale amiabila, reprezentantii florariei noastre urmand sa raspunda in termen de 30 de zile de la data oricarei sesizarii in scris a problemelor.
In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane.

Fiind de acord cu acesti Termeni si Conditiile a Website-ului Floraria Bloom, clientul isi asuma in totalitate consecintele ce decurg din folosirea in aceste conditii a Website-ului.